Unsicherheitsabsorption
What is a brand? It’s a promise: information from a firm promising you a set of costs and benefits from the consumption of a good or service. Brands shape your expected value.
…
when interaction is cheap, the very economic rationale for orthodox brands actually begins to implode: information about expected costs and benefits doesn’t have to be compressed into logos, slogans, ad-spots or column-inches – instead, consumers can debate and discuss expected costs and benefits in incredibly rich detail.
The Shrinking Advantage of Brands
☍ 15.02.2008
/via @bubblegeneration
# bubblegen brands strategy
ich verwende das kommentarsystem disqus, mit dem man mit verschiedenen accounts oder als gast (option 'I'd rather post as a guest') kommentieren kann. es wird erst nach dem klick eingebettet, bei bedenken bitte erst nach zurkenntnisnahme der (datenschutzinfos) kommentieren.
kommentare
ich verwende das kommentarsystem disqus, mit dem man mit verschiedenen accounts oder als gast (option 'I'd rather post as a guest') kommentieren kann. es wird erst nach dem klick eingebettet, bei bedenken bitte erst nach zurkenntnisnahme der (datenschutzinfos) kommentieren.