Lord of the mediaconomy
I read an interesting post today on Bubblegen: Lord of the Flies, Or The Shape of the Faceconomy
Here’s a quick excerpt…
Uhh…this sounds kind of like, from an economic point of view, a consumer’s worst nightmare – ads that are even dumber, less interesting, and far more irritating than ads are already.
And here’s another one…
And that’s really the point I wanna make: the Faceconomy is an ugly place – it’s like Media 1.0, but nastier, more violent, more brutish: it’s the Lord of the Flies version of the mass mediaconomy. …
Read the rest of this great post here
☍ 09.11.2007
/via @bubblegeneration
# bubblegen strategy ads facebook
ich verwende das kommentarsystem disqus, mit dem man mit verschiedenen accounts oder als gast (option 'I'd rather post as a guest') kommentieren kann. es wird erst nach dem klick eingebettet, bei bedenken bitte erst nach zurkenntnisnahme der (datenschutzinfos) kommentieren.
kommentare
ich verwende das kommentarsystem disqus, mit dem man mit verschiedenen accounts oder als gast (option 'I'd rather post as a guest') kommentieren kann. es wird erst nach dem klick eingebettet, bei bedenken bitte erst nach zurkenntnisnahme der (datenschutzinfos) kommentieren.